Klantenservice - Zorgvrij

Veelgestelde vragen

Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op via onderstaande contactinformatie.

Contact

Bereikbaar tussen
08:30 en 17:30 uur

Vragen

Veel antwoorden staan al tussen onze veelgestelde vragen

Adres

Burgemeester Biemansstraat 15
2382 Poppel

Contactformulier


Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Neem dan contact met ons op via onderstaand contactformulier. Wij zullen binnen twee werkdagen reageren.

Meest gestelde vragen

Het kan zijn dat u een vraag heeft die al bekend bij ons is. Daarom hebben wij een aantal veelgestelde vragen op een rijtje gezet.
externalId=zorgvri-klantenservice-4.1.1.1.1.1.3&filter[active]=1
Waar meet ik de taille/heup/borst omvang?

De taille is het smalste gedeelte tussen de borst en heup.
De heupomtrek wordt gemeten op het breedste gedeelte van de heupen.
De borstomvang wordt gemeten bij het breedste gedeelte van de borst, ter hoogte van de tepellijn.

Wat is een zitsnit?

Een ‘zitsnit’ wil zeggen dat er met het maken van het kledingstuk rekening wordt gehouden met het dagelijks gebruik. De pantalons en wikkelrokken worden speciaal gemaakt voor mensen die in een rolstoel zitten. Er wordt bij de productie al rekening gehouden met het feit dat de producten vaak alleen maar gebruikt worden in zittende positie. Dat betekent voor de wikkelrok dat er een ronding in het zitgedeelte gemaakt wordt en bij de pantalons worden de voor- en achterkant van de pantalon aangepast naar een ‘zitsnit’. Als je zit, kom je achter stof te kort en houd je aan de voorkant stof over. Wij zorgen ervoor dat dit probleem ondervangen wordt door de achterkant wat hoger te maken en aan de voorkant stof weg te laten.

Hoe en wanneer moet ik betalen voor de door mij bestelde producten?

Zodra u de factuur ontvangt, betaalt u uiterlijk 30 dagen na ontvangst van de factuur. Vermeld bij uw betaling: uw factuurnummer. U kunt het bedrag overmaken op het rekeningnummer van ZorgVrij, welke vermeld staat op de factuur. U kan ook gemakkelijk de producten afrekenen via iDEAL.

Ik heb een product besteld en op het kartonnetje staat een ander kleur pak?

Dit heeft niets te maken met het product zelf. Het product en de juiste kleur daarvan is gewoon juist. ZorgVrij hanteert bij de verpakking bepaalde kartonnetjes met een afbeelding erop. Deze foto en de kleur van het product staan los van het product dat u daadwerkelijk heeft besteld.

Waarom lijken mijn body’s en hansops vaak te groot bij aankoop?

Bij de body’s en hansops is er al rekening gehouden met het feit dat er incontinentiemateriaal gebruikt gaat worden in deze producten. Er is hiervoor extra ruimte gemaakt. Bovendien houden wij er al rekening mee dat de producten gaan krimpen, ongeveer tussen de 5 en 10%, afhankelijk van hoe ze gewassen worden. Daarom ogen de producten in ongewassen staat altijd groter dan dat ze na 2 of 3 keer wassen uiteindelijk zullen zijn.